söndag 11 januari 2009

Ny energi



Nu har jag bott här i drygt en vecka- en väldigt bra vecka. Jag känner mig glad, kär och fylld med ny energi och livsglädje. Mina euforiska känslor har framkallats tack vare:

* Att jag bor ensam, fint och hyffsat centralt
* Att jag är kär och galen och nu kan träffa min kärlek oftare eftersom vi bor i samma stad
* Att jag ska få ta del av all storstadskultur och åka spårvagn varje dag
* Att jag har många vänner i Göteborg som jag kan hänga med på fritiden
* Att min praktik mest går ut på att lyssna på musik och uttrycka min åsikt
* Att jag fortsätter att plocka vuxenpoäng
* Att jag snart kommer att kunna läsa GP till frukost
* Att jag äntligen har hittat ett supersnyggt duschdraperi
* Att jag snart får CSN och slipper äta makaroner varannan dag 

Jag känner på mig att 2009 kommer att bli ett underbart år! Det har i varje fall potential till det. 

Nu har jag förresten ändrat inställningarna så att vem som helst kan kommentera inläggen, gör gärna det. Ju fler kommentarer desto bättre inlägg- I promise! ;)

3DH

Dagens bästa: Frukost på sängen hos Albin
Dagens sämsta: Att mina affischer åker ner från väggen hela tiden
Dagens låt: Lucksmiths- The town and the hills
Helgens bästa: Ost- och vinkväll hos Linnéa













2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där med affischer som ramlar ner från väggarna hade jag också problem med på Island. Till slut gav jag upp, men fortsätt kämpa! självhäftande kuddar, testat dem? /nenea

Unknown sa...

ååh va härligt de låter!! :) o skönt att du trivs på praktiken!